Variklio grandinės keitimas nuo A iki Z

Nori sužinoti, kiek kainuoja variklio grandinės pakeitimas? Nori žinoti, kaip tai padaryti pigiau? Svarbu garantija? Daugiau klausimų ir dar daugiau atsakymų apačioje?

bmw audi mercedes opel variklio grndines keitimas

GRANDINIŲ KEITIMAS – KAUNAS VILNIUS KLAIPĖDA

Variklistai.lt – specializuoti variklių meistrai, kurie padės ne tik išspręsti grandinės problemą, bet ir padarys viską taip, kaip privalo tikrai kompetetingas ir kvalifikuotas meistras.

Ieškote pigiausios kainos grandinės keitimui? Pažiūrėkime… Gal surasime aukso vidurį tarp pigiausios kainos ir tikrai profesionalaus darbo.

Na, o jeigu Jums nesvarbu kaip darbas daromas, ir domina tik kaina – ją visada surasite.

  • Audi variklio grandinės keitimas
  • Bmw variklio grandinės keitimas
  • Mercedes Benz grandinės keitimas
  • Renault grandinės keitimas
  • Opel grandinės keitimas
  • Citroen variklio grandinės keitimas
  • Volkswagen variklio grandinės keitimas
  • Taip pat kitiems retesniems modeliams
frame 232

Nuo ko priklauso variklio grandinės keitimo kaina?

Visų pirma, turite žinoti, kad norint pakeisti variklio grandinę – vieniems modeliams reikalingas variklio išėmimas, kitiems to daryti nereikia. Todėl didžiąją kainos dalį sudaro pats darbas, na ir… priklauso kas tą darbą darys.

variklio grandines keitimas kaina kaune

Svarbu: Variklis – tai ne važiuoklė!

Mielieji, galbūt mūsų būsimi klientai, mes puikiai suprantame, kad variklio grandinės keitimo kaina yra viena iš brangiausių naujesnių automobilių remonto procedūrų. Ir mes puikiai suprantame, kad pagunda pasinaudoti pačiu pigiausiu autoserviso ar meistro pasiūlymu – yra be galo didelė.

variklio grandines diagnostika kaune vilniuje klaipedoje

Variklio grandinės diagnostika – ar padės?

Jeigu turite gana įdomius variklio darbo simptomus ir apsilankėte pas 3 skirtingus meistrus,

kurių vienas sako, kad tai variklio grandinės problema, kitas sako, kad reikės ardyti variklį,

trečias sako – kad problema gali būti ir ten ir ten – nepatingėkite apsilankyti dar ir pas mus.

Turime ne tik visą reikalingą įrangą atlikti tikrai profesionalią variklio diagnostiką, bet yra ir tokios patirties, kad kartais net jokia geriausia įranga jos negali atstoti.

Skambink dabar – prarasti daug neprarasite, tačiau jausitės tikrai daug ramiau.

Stebuklas Nr. 1

Trąsos režimas – amžinybės eliksyras

Mūsų vienas geras draugas prieš 5 metus Vokietijoje nusipirko naują septintos klasės automobilį, dyzeliniu varikliu. Kadangi žino mūsų aistrą Bavarijos motorams ir eksperimantams su jais, buvo nutarta šiek tiek pakeisti gamintojo nurodytus techninio aptarnavimo reikalavimus ar rekomendacijas ( kaip vadinsi – taip nepagadinsi) ir kažkada patikrinti rezultatus.

Kadangi, mūsų draugas dirba kelių priežiūros ir statybos srityje, jau iš anksto žinojome, kad šis naujas automobilis važiuos beveik visada užmiesčio keliais, autostradomis daugiausia. To mums labai reikėjo – nes atlikti tokį bandymą, net pats Automobilio gamintojas niekada nėra atilkęs.

Mes visada buvome nuomonės, kad miestas šiuolaikiniams automobilių varikliams – tai tikrų tikriausia Katorga, jeigu taip galima sužadinti Jūsų vaizduotę, kad geriau suprastumėte. O užmiesčio režimo variklio apkrovos – tai lyg poilsinė kelionė kur nors į Karibų salas.

Dabar jau turime tiesioginių įrodymų, kad Automobilio variklio grandinės tarnavimo laikas ir resursas tiesiogiai priklauso nuo to, kur jis daugiausia laiko praleis – t.y. mieste ar trasoje…

Kadangi tiek naujos kartos Automobilio varikliai, tiek visi kiti, turi tos pačios sudėties lydinius – tai reiškia, kad ir bet kokie bandymų rezultatai turi būti visur panašūs.

Automobilio Tepalų keitimas – arba kraujo perpylimas

Tai turbūt pats geriausias palyginimas, kokį galima sugalvoti. Mūsų atveju buvo nutarta keisti tepalus ne daugiau kaip kas 10.000 km nors gamintojo rekomendacija yra kas 25.000. Čia panašu kaip tau gydytojas pasakytų apsilankyk pas mane, kai jau nebepaeisi…

Viso to tikslas maitinti variklio sistemos komponentus tepalu, kurio savybės būtų būtų nepakitusios. Arba kitaip – kad variklio tepalo savybės visada būtų tokios, lyg ką tik po tepalų keitimo.

Taigi ką turim – 500.000 km ir variklį kuriame buvo pakeisti 50 kartu tepalai. Jeigu vadovautis gamintojo patarimais – turėtume variklį, kuriame pakeisti tepalai tik 20 kartų.

Arba kitaip – turime žmogų 60 metų amžiaus, kuris atodo kai 20-metis.

Stebuklas Nr. 2

GRANDINĖS KOMPLEKTAS – TAS PATS GAMINTOJAS – SKIRTINGA KOKYBĖ

Ši situacija – tai tikrų tikriausias stebuklas. Su Automobilio varikliais dirbame turbūt jau daugiau nei virš 20 metų. Praktiškai visas dalis vežamės patys iš Vokietijos tiesiai. Niekada nebuvo tokių dalykų, kad pasitaikytų broko. Bent jau mums nepasitaikė.

Prieš keletą metų, tam tikrais atvejais pradėjome leisti patiems klientams atsivežti grandinių komplektus. Pas mus reikdavo susimokėti tik už darbą.

Tačiau po tokių „geros širdies darbų“ ir kelių klientui sutaupytų eurų – pradėjo dėtis labai įdomūs dalyka. Iš 30 klientams pakeistų Automobilio variklio grandinių su klientų atvežtomis dalimis – vienam nutrūko grandinė po 15.000 km. Kitam po 70.000. Trečiam po 110.000 km grandinė atrodė kaip senų kelnių guma.

Klausimas kodėl taip gaunasi? Kodėl iš pakeistų su mūsų atsivežtomis iš Vokietijos grandinėmis visi važiuoja ramiai 300.000 km, o čia prasideda jau anomalijos… ?

Ir kodėl Lietuvoje galima nusipirkti grandinių komplektą to paties gamintojo pigiau nei Vokietijoje ant 200,- Eur ? Sakysite sąmokslo teorija? Nežinau. Mes žiūrime tik į rezultatą… O rezultatas toks, koks yra…

Stebuklas Nr. 3

TRŪKO AUTOMOBILIO VARIKLIO GRANDINĖ – NORS NEBARŠKĖJO !

Labai dažna situacija, kai Automobilio vairuotojas važiuoja tvarkingai leistinu greičiu kur nors automagistrale ir… variklis užgęsta. Bando užvesti – nesiveda. Starteris nesuka. Išsikviečia tralą, nuveža į autoservisą – ir ten pasako: Pas Jus trūko grandinė.

Žmogus netiki, pradeda visiems pažįstamiems meistrams skambinti klausinėti, ar gali taip būti? Ar gali būti, kad ne iš šio, nė iš to nutrūko Automobilio variklio grandinė ir reikės keisti variklį? Dar prie to paties pabrėžia, kad nesenai buvo atlikta variklio diagnostika ir jokių bėdų nesimatė…

Gali! Ir labai dažnai!

Dyzelinių Automobilio variklių grandinių nusidėvėjimas apie save nepraneša. Viskas būna gerai ir… vieną dieną labai blogai. Apie tai plačiau www.dyzeliuremontas.lt pasiskaitykite…

Benzininių variklių grandinių nusidėvėjimas girdimas ir turi dar ne vieną simptomą, iš kurio galima spręsti ką daryti ir kaip, kad nereiktų paskui atlikti variklio keitimo. Atliekant paprastą kompiuterinę automobilio diagnostiką galima tam tikrus pamatyti, jeigu žinote kaip ir kur žiūrėti…

Taigi, nusipirkote automobilį? Kažkur girdėjote, kad gali reikėti keisti Automobilio grandinę? Skambinkite mums dabar. Galite užduoti bet kokį klausimą šia tema.

Turite abejonių, kad kažkas negerai su Automobilio grandine? Skambinkite taip pat. Galėsime patikrinti, apžiūrėti, įvertinti, reikalingas variklio grandinės keitimas ar ne.

Stebuklas Nr. 4

SUBYRĖJO ŠLIAUŽIKLIS? LYGU VARIKLIO KEITIMUI, JEIGU…

Žinoma taip atsitinka ne visada. Bet gana tikrai dažnai. Visų pirma reiktų suprasti, kodėl lužta ir subyra Automobilio grandinės šliaužikliai.

Grandinių šliaužikliai labai jautrūs susikoksavusio tepalo kietiesiems elementams, jeigu bus taip aiškiau. Apskritai apžiūrinėjant keičiamą grandinę automobiliui (ar kokiam kitam) ir pažvelgus į šliaužiklio darbinę vietą, visada galima pamatyti, kaip Automobilio variklio savininkas elgėsi su tepalo keitimo intervalais, arba ant kiek jam buvo svarbi pilamo tepalo kokybė.

Ką gali padaryti subyrėjusio šliaužiklio skeveldros? Skeveldros keliauja į karterį – o ten siurblys, kuris maitina visą varikio sistemą. Tai kaip bet kuri gyva širdis. Jeigu joje atsiras trombų – ji sustos.

Dabar galime pagalvoti, kas bus, kai sustos variklio galvutės ir stūmoklinės grupės aprūpinimas pakankamu kiekiu tepalo. Kas bus kai metalas pradės trintis į metalą – galima ir taip pasakyti. Nieko gero nebus.

Bus reikalingas variklio keitimas, nes remontas būtų visiškai neracionalus, o geras variklio remontas Kaune net neįmanomas. Reikia įsidėmėti, kad tada, kai tepimo kanaluose atsiranda šiukšlių, nuolaužų, skeveldrų, drožlių ir kokso – darykite ką norite – nebus nieko gero.

Stebuklas Nr. 5

VARIKLIO GRANDINĖS KEITIMO KAINA – LIETUVIŠKI STEBUKLAI

Na ir pats įdomiausias momentas. Tai automobilių variklių grandinių keitimo kaina – su Lietuviškais turginiais išradimais.

Sakykime paprastai ir labiausiai pasitaikantys darbai, kai technologiškai grandinės keitimas reikalauja variklio išėmimo, kainuoja nuo 600-700 Eurų.

Tačiau jį galima atpiginti ir tam tikruose modeliuose jo neišiminėti. Taip atpiginti galima tam tikrų Automobilio modelių grandinės keitimo darbus. Tačiau jeigu Automobilio automobilis buvo sveikas, tai po tokio pinigų taupymo galima jį iš karto varyti į turgų. Dėl to tai jau ir tapo plačiai vadinama „Turginis grandinės keitimas“

Sutikite pardavinėjantiems automobilius sutaupyti 300,- yra vistiek šis tas.

Jeigu pamatytumėte, kaip keičiasi Automobilio variklio grandinė neišiminėjant variklio, kur išėmimas privalomas – net nieko nesuprasdamas automobilių remonte, pasakytumėte, kad tai ne tik kad automobilio laužymas, o tiesiog tiesiogine to žodžio prasme, – išdraskymas.

Reikia suprasti, kad jeigu kokio dpf filtro išėmimas galimas be demontavimo, tai grandinės keitimas turi būti atliekamas pagal gamintojo techninę instrukciją, o ne dviratį išradinėjant…

Todėl suradę pasiūlymą 300,- Eurais pigiau nei rinkos dalių ir darbo kaina – pagalvokite iš kur taip pigiai keičia grandines. Yra vienintelis kelias atlikti variklio grandinės keitimą. Jis tikrai yra.

Pavyzdžiui, vienas vaikinukas pas save garaže paima keisti Bmw variklio grandinę. Jo darbo greitis 1 grandinės keitimas per savaitę. Kaina nereali. Maža. Viskas gerai… Blogai tik, kad tiems Bmw modeliams, kuriems reikalingas variklio išėmimas, jis keičia grandines to nedarydamas. Viskas laužosi, laidynas pertempiamas ir … žodžiu turim pakeistą grandinę pigiai.

Klausimas: jeigu darote grandinės keitimą sau ir planuojate važiuoti ne 10.000 km. – norėsite tokio automobilio po tokio remonto?

REGISTRACIJA IKI 22.00h

GERAS AUTOMOBILIU SERVISAS KAUNAS

Automobilių pardavėjai mums patiki savo nuosavų mašinų variklius, o pardavimui skirti

važiuoja pas tuos, kurie daro nesvarbu kaip, svarbiausia, kad pigiai…

Ir dar vienas įdomus momentas su automobilių pardavėjais. Jie mums neveža automobilių, kurie bus parduodami. Tačiau kai nusiperka kažkokį automobilį sau – atvaro numeta ir net neklausia nei kiek kainuos, nei kada bus padaryta…

Tokia tad realybė apie automobilio variklio grandinės keitimą, kainas ir kitus užkulisius…. Galvokite!

Mes galime daug…

Jei reikia pakeisti variklio grandinę

O ne sugadinti automobilį…

Strategija:
Kokybė
Geros kainos
Patenkinti klientai
Jūsų rekomendacijos

Darbai:
Kapitalinis variklio remontas
Profesionali variklio diagnostika
Grandinės, diržai, aptarnavimas
Programavimas + ECU remontas

Variklistai.Lt -17 variklistų klubas

Viskas yra įmanoma kai dirba komanda
Nėra nesuremontuojamo variklio
Yra tik jūsų galimybių ribos

KOMANDA

Julius – Variklių remontas Vilniuje

23 metai automobilių variklių remonte

Lukas – Benzininių variklių remontas Kaune

12 metai su didelio litražo varikliais Bmw Jaguar Landrover Infinity Audi RS

Viktoras – variklių diagnostika ir remontas Klaipėda

Variklistai Klaipėdos mieste – 27 metai su automobilių varikliais

Vilnius +5
Kaunas +7 Klaipėda +3

SKAMBINTI

Tel: +370 680 58880

Mūsų draugai ir partneriai:

Paslaugos

variklio grandiniu keiitimas variklistai lt
variklio remontas su garantija
kapitalinis variklio remontas keitimas
kompiuterine diagn 1
variklio galios didinimas kelimas chip tuning
variklistai variklio kompiuterine diagnostika
dyzeliniu varikliu remontas diagnostika

Dirbkime
kartu

Turite neeilinį projektą? Gal būt reikalingas senovinio variklio restauravimas? Ruošiatės autosporto varžyboms? Skambinkite – surasime bendrą kalbą bet kokiu klausimu, jeigu tai liečia variklį…
info@varikliuremontas.lt

Tel: +370 680 58880

Dirbame su šiais modeliais: