Turbinų remontas - kokius meistrus rinktis, kad nereiktų gailėtis?

Sugedo turbina? Pradėjo dūminti baltais dūmais? Dingo trauka? Panašu, kad bus reikalingas turbinos remontas... Tačiau čia dar ne pabaiga...

turbiniu remontas kaune vilniuje klaipedoje variklistai lt

KUR GAUTI TIKRĄ GARANTIJĄ TURBINOS REMONTUI?

Turbūt ne kartą tekę girdėti, kad suremontavus turbokompresorių, tenka ne už ilgo jį remontuoti dar kartą.

Kodėl taip yra, atsakymas gali būti labai paprastas ir aiškus net paprastam vairuotojui.

Įsidėmėkite: sugedusi turbina – tai paskekmė daugelio variklio problemų.

Arba jeigu bandant paaiškinti paprasta žmonių kalba – turbina toks variklio sistemos komponentas, kuris gali „suktis“ be jokių problemų kad ir 500.000 km.

Dar kitaip: dar nėra buvę taip, kad norint išspręsti šią problemą užtikrintai ir profesionaliai – užtektų vien tik nuimti ir pastatyti jau atrestauruotą turbiną.

Žinoma, galima ir taip, tačiau turbina greičiausiai toli nenuvažiuos…

Turbinos remontas / nuėmimas / pastatymas – tai tik pusė darbo (įsidėmėkite tai)

Informacijos daug, apie tai kaip turi būti atliekamas turbinos remontas, tačiau to, ką perskaitysite žemiau – niekur nerasite. Šiandien sužinostie tai, apie ką niekas garsiai nekalba. Todėl nepatingėkite … Ir pasirinkimas, pas ką atlikti sugedusios turbinos remonto darbus, bus 100 proc. teisingas.

frame 161

TURBINŲ REMONTAS – 3 KLAIDOS, KURIŲ GALIMA IŠVENGTI, JEIGU…

suprasite, kaip reikia elgtis, jeigu sugedo turbina.

Kaip manote… Jeigu sugedo turbina Jūsų automobilyje, užtenka ją suremontuoti, atrestauruoti ir viskas? Deja… Čia viskas kitaip, nei galite įsivaizduoti. Kodėl? Pabandykime išanalizuoti, kaip yra iš tikrųjų ir kodėl…

KLAUSIMAS : TURBINOS GEDIMAS – ATSITIKTINUMAS AR PASEKMĖ?

Labai dažnai galite išgirsti, kad automobilis daug nuvažiavęs, didelė Rida – tai reiškia, kad jeigu sugedo turbina – tai normalu…

Gali būti ir taip, kaip kad sako… Tačiau praktika rodo dažniausiai visai kitaip. Ir didelė rida, yra tik viena iš priežąsčių, dėl kurios turbina gali sugesti.

TAIGI, KOKIOS TOS 3 KLAIDOS?

Dėl kurių žmonės papuola į labai nemalonią situaciją, kai net nenuvažiavus 2000 km, ji vėl sugenda. O kartais net įvyksta „stebuklas“ ir dar prie to paties pasidaro reikalingas variklio remontas arba keitimas

Pirma:

turbinos restauravimas kaune 1

Važiuojate pas savo meistrą, kuris priežiūri jūsų automobilį – keičia tepalus, kaladėles filtrus… Ir jis, pamatęs, kad automobilis verčiasi baltais dūmais, patikrina ir nustato, kad sugedo turbina. Na ir čia, nieko negalvodamas pasiūlo nuimti turbiną ir ją kažkur nuvežti suremontuoti.

Kaip ir viskas labai paprasta. Meistras nuima, kažkas suremontuoja. Meistras pastato. Viskas. Ir… po keletos tūkstančių kilometrų… iš duslintuvo pasipila balti dūmai. Kas tada?

Kaltų nėra? Mes manome, kad kalti visi. Kaltas pats vairuotojas, kaltas meistras, ir kaltas restauravimo cechas.

Pats vairuotojas kaltas būna tada, kad bet kokiu būdu turbinos remonto procedūrą bando pasidaryti pigiausia, kiek tik įmanoma.

Meistro kaltė, kad į turbinos remontą žiūri kaip į eilinį kaladėių keitimą

Turbiną restauravusių meistrų kaltė tame, kad atlieka turbinos remontą ir daugiau niekas neįdomu…

Antra:

turbinos restauravimas kaune 2

Antra pati populiariausia klaida – kai į remontą įsipainiojate patys. Arba jus įpainioja speicialiai Jūsų mylimas meistriukas. Ką reiškia įsipainioti į turbinos remontą? Tai reiškia, kad Jūs ieškote, kas gali sutvarkyti jau nuimtą, Jūsų meistro, turbiną.

Kitaip sakant, Jums paskambino meistras ir sako: „Laba diena, jūsų turbina jau nuimta, galite atvažiuoti paimti… ir vežti ten, kur galvojate, kad geriausiai gali ją suremontuoti.

Įsidėmėkite dar vieną dalyką. Tokia remonto strategija, visą atsakomybę perkelia ant kliento – tai yra Jūsų pečių.

Ir jeigu pasitaikytų, turbinos remonto brokas, mažų mažiausiai reiktų mokėti už montavimo darbus antrą kartą vėl iš savo kišenės.

Jeigu sugestų turbina, būtų labai sunku įrodyti, kas dėl to kaltas – ir greičiausiai jau už viską reikėtų mokėti antrą kartą pilnai.

O jeigu įvyktų pats blogiausias scenarijus, ir po nepavykusio remonto dar ir variklis užkaltų (kas pasitaiko, tačiau retai) tai sėdėsite ir galvosite „Ką aš čia prisidirbau“ .

Panašią situaciją turėjome nesenai, kai vienas mūsų klientas keitė savo BMW X5 salono kilimus, sėdynes ir priekinę panelę, o po to nebeužkūrė savo automobilio. Kas įdomiausia, kad visame Kaune nerado nei vieno meistro, kuris norėtų jam bėdoje padėti, nors būtų sumokėjęs tiek kiek būtų meistrai paprašę.

Trečia:

turbinos restauravimas kaune 3

Mažiausia turbinos remonto kaina – neturi būti prioritetas NR.1 bandant spręsti sugedusio turbokompresoriaus problemą. Kad jūs turėtumėte ben kažkokį orientyrą restauruotų turbinų kainose, pasakysime kiek jos kainuoja.

Taigi, jeigu norite žinoti kiek kainuoja turbinos restauravimas, tai orientyras yra nuo 200 Eur,- iki 250 Eur. Tačiau yra modelių, kurios kainuoja ir 280,- ir 350,- ir 430,- Eurų.

O yra ir tokių turbinų, kurioms nėra atsarginių dalių – todėl vienintelis kelias – pirkti naudotą turbiną arba užsisakyti visiškai naują. Naujos originalios turbinos kaina dažniausiai prasideda nuo 370,- Eurų ir gali traukti net keletą tūkstančių.

Brangiausiai kainuoja dvigubos turbinos naujiems automobilių modeliams.

Todėl nuo mūsų – nuoširdus patarimas: taupykite, remontuokite kartu automobilį su savo meistru, atiduokite jam daryti paprastus darbus… tačiau tik ne tada, kai reikalingas turbinos remontas.

Turbinos remonto darbai – tai ne važiuoklės remontas ir ne periodinis automobilio techninis aptarnavimas. Tai kompleksinis / sisteminis remontas, kuris turi būti patikėtas patiems geriausiems variklių remonto meistrams.

Ir jeigu tokių turite – tada ir kreipkitės. Jeigu ne – tada skambinkite mums. Padėsime su malonumu – suteiksime garantiją ir nereikės sau sukti galvos dėl nieko. Pasiimsite automobilį, kuris važiuos ilgai ir patikimai.

PROFILAKTIKA

Nr.1 Laiku neatliekama variklio diagnostika

Dega Check Engine lemputė? Padegė ir užgeso? Bet Jūs niekur neskubate… Važiuojate ir galvojate – „Kas čia buvo? Aij… Gal nieko tokio… Taigi, juk nebedega“ Užsidegusi lemputė reiškia, kad kažkas negerai variklio skyriuje.

O jei ten negerai – tai tą tuoj pat pajaus jūsų automobilio turbokompresorius.

Nr.2 Pavargę purkštukai

Blogi ir nusidėvėję purkštukai – tai problema, kurios nenori nei matyti nei girdėti nei meistrai, nei vairuotojai, kurių turbinai atėjo galas.

Deja, kas daug metų darbuojasi su dyzeliniais varikliais, žino kad blogai sudegęs kuras duos be galo daug suodžių tiek į išmetimo sistemos pusę, tiek į variklio tepimo sistemą.

Suodžiai užkemša vos ne visą tepimo sistemą, o ji gyvybiškai svarbi turbinos ilgaamžiškumui…

Nr.3 Užsikišęs Dpf Fap filtras

Turbinas remontuojame nuo 1999 metų ir jeigu galima būtų įvardinti vieną iš pagrindinių turbinos gedimų priežąsčių – tai būtų,

be abejonės užsikišęs dpf fap filtras arba katalizatorius (senesniems nei 2001 metų automobiliams).

Nuo pat savo veiklos pradžios, išmetimo sistemos komponentams visada skyrėme ypatingai daug dėmesio – todėl… Viso mūsų turbinos puikiai „sukasi“ metų metus!

Nr.4 Pastrigęs Egr vožtuvas

Blgai veikiantis ir striginėjantis Egr vožtuvas – turbūt dar blogiau nei purkštukai, kuriuos reikia keisti arba restauruoti. Kodėl?

Todėl, kad pasivažinėjus su egr gedimu ne tik kad reikės spręsti turbinos geometrijos problemą, bet ir reikės galvoti, ką daryti su „užvarytu suodžiais“ dpf fap filtru.

Ilguoju laikotarpiu blogas egr vožtuvas daro lygiai tokį patį juodą darbą kaip ir blogi purkštukai

Nr.5 Vos gyvas variklis

Variklis gali neturėti kompresijos… Variklis gali gaminti drožles į tepimo sistemą. Jeigu nebus kompresijos tokios kaip reikia, dyzelis blogai sudegs.

To pasekoje turėsime rezultatą kaip ir važinėjant su „Check Engine“, esant blogiems purkštukams ir blogai veikainčiam egr vožtuvui. Jeigu bus tepale drožlių – turbinai galas ateis labai greitai. Todėl, norint ilgai važiuoti su nauja turbina – įvertinkim ir variklio fizinę būklę! Būtinai!

PADĖSIME, JEIGU JUMS REIKTŲ:

Tel: +370 680 58880

VARIKLISTAI.LT PARTNERIAI VILNIUJE

Visada dirbome ir dabar dirbame su geriausiais specializuotais autoservisais Vilniuje + automeistrais visoje Lietuvos teritorijoje. Žinome daug, dalinamės patirtimi ir informacija apie specifines problematiškas tam tikrų markių modelių variklių gedimų priežąsčių vietas. Esame visada vienu žingsniu priekyje savo konkurentų. Todėl nenuostabu, kad galime šiek tiek daugiau, nei kad paprastas variklių meistras remontuojantis variklius laisvalaikiu arba kartais „padarantis“ vieną – kitą varikliuką.

Tel: +370 680 58880